znajdź u mnie

piątek, 9 października 2015

Moja pineapple song

Witam Kochane .
Tak jak obiecalam mam juz przerobioną przezemnie wzór pineapple , słynny wzór Patricii . Zdjęcia serwetki prosto spod szydełka bez krochmalenia.
Teraz tylko sznurek i szydełko i do dzieła . tutaj wzór tworzymy razem  https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=4075020140836958543#editor/target=post;postID=3159355537117294677;onPublishedMenu=posts;onClosedMenu=posts;postNum=0;src=postname






Dywan wg tego wzoru jest duży i przepiękny.

5 komentarzy:

  1. Witam. Cudowny blog! Uwielbiam rękodzieło z każdej postaci <3 a ta serweta jest cudowna!!! Czy masz schemat jej wykonania? Na youtubie są filmiki, a ja bezskutecznie szukam schematu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Dziękuje za miłe słowo, niestety na internecie nie znajdziesz schematu bo jak się dowiedzialam jest on chroniony prawem autorskim , ja robiłam wg książki która niestety jest po angielsku i trzeba tłumaczyć , podaj mi emeila prześlę ci stronkę tej książki . Próbowałam robić schemat jak dziergalam ale marna ze mnie malarka a i oznaczenie symboliczne nie jest spójne, to dośc specyficzny wzor jak każda serwetka Patrycii . ale warto bylo sie pofatygować , może spróbuje go narysować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, mam już tą książkę, ale moja chrzestna potrzebuje schematu, tradycyjnego... Ja niestety nie potrafię nic na szydełku, choć strasznie bym chciała i podziwiam osoby, który potrafię takie cuda robić własnymi rękami!

      Usuń
    2. Iwonko Ty też robisz cuda swoimi rękami nie obiecuję ale wpadłam na pomysł ze może opracuję wzór jako kalendarz adwentowy razem z innymi blogowiczkami

      Usuń
    3. Super! W takim razie czekam z niecierpliwością :)

      Usuń