znajdź u mnie

środa, 11 września 2013

Szydełkowe łapacze snów - odskocznia od ozdób choinkowych

Po wyszydełkowaniu wielu dzwonków i gwiazdek bozonarodzeniowych przyszło zmęczenie. Wypaliłam sie chwilowo w szydełkowaniu tych ślicznych cudaków. Odskocznią stało się szydelkowe łapacze snów. Wzór znalazłam w bierzącym numerze szydełkowania. śliczne , delikatne i śnieżnobiałe piękności przyniosły czas spokoju i wyciszenia się .
Już nie dlugo zawiśnie w pokoju synka. Wiadomo początek roku szkolnego jest dość druzgocący nie tylko finansowo ale także i organizacyjnie.
Ale przetrwaliśmy i odrabiamy straty.
Powoli.
Łapacz snów już wyszydelkowany tylko czekam na obręcz która zamówiłam i mam nadzieję że już nie długo listonosz zapuka do dzrzwi.
no i zapukał a oto moje arcydzieło moze nie idealne ale MOJE

A wam kochani co umila czas wolny ?
Moze macie jakieś swoje odsterujace wzory , chętnie poczytam




pozdrawiam cieplutko


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz