znajdź u mnie

poniedziałek, 23 września 2013

Szanowna Pani Gwiazdka - Mirelka

Chciałam tym postem podziekować za piekny wzór gwiazdeczek które podesłała mi Mirelka . Zrobilam już pierwszą ale moje niestety nie wyglądaja tak slicznie jak Twoje ale gwiazdke przypominają przynajmniej ta pierwsza , a każda nastepna bedzie ładniejsza takią mam nadzieje. Polecam wszystkom wrazliwym na piekno własnorecznych wyrobów, slicznie wyglądaja gdy cała rodzina usiadzie do stołu i przy spiewanych kolędach mienią sie gwiazdki w swietle kolorowych lampek. Zachęcam do zakupu. Satysfakcja gwarantowana , wiem o czym pisze.


Gwiazdeczki są śliczne, białe, ale mogą być również w innych kolorkach.
Średnica około 10 cm, wszystko zależy od stopnia naciągnięcia po nakrochmaleniu :)
Zrobione na szydełku.
Rewelacyjne do strojenia okien, choinki, stroików...

Napewno będą cieszyć wasze oko.








Gwiazdki sprzedaję po 3 sztuki = komplet
Cena za kpl. : 15 zł + 5,50 zł przesyłka


Osoby zainteresowane proszę o info na maila: teramisu@wp.pl



3 komentarze:

  1. o Ty łobuzico :) Ja to myślałam, ze piszesz jakiegoś pościka i sobie tam wtrącisz coś na mój temat, a teraz czuję się niczym królowa, bo cały post jest poświęcony moim gwiazdeczkom. Opłacało się :):):) udostępnić Ci wzór :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc na twoje gwiazdki masz prawo czuć sie królową, :)

      Usuń