znajdź u mnie

piątek, 23 sierpnia 2013

Początek przygody z blogiem

Witam wszystkie blogowiczki serdecznie. Zaczynam swoją przygodę z blogiem ktory powstał z potrzeby prowadzenia uporządkowania wszystkiego co mnie interesuje , o czym marzę i co robię . Postaram się aby cały blog sukcesywnie przypominał mój po troszce pamietnik a po troszce poradnik rękodzielniczki. Pełno u mnie karteczek często wygrzebanych gdzieś z kufra mamy , babci- cennych rad , wskazowek , przepisów ,szablonów szydełka , wzorów haftu czy tez poprostu sekwencji życiowych:)często o dziwo prawdziwych:) . Z poczatku nie wiem jak u was ale u mnie królował styl współczesny, czyli wszystko proste bez sentymentu. Kiedy znalazłam serwetkę mojej babci wyhaftowaną w piekne róże i wyszydełkowaną koronką wszystko sie zmieniło. Teraz poszukują swojego stylu , takiego babcinego ,gdzie każda rzecz obdarzona jakimś wiekszym lub mniejszym sentymentem i nie tylko przezemnie ze swoim miejscem na moim kawałku podłogi. Napewno znajdziecie tutaj wszystko o szydełku , hafcie , szyciu dziwnych ale pięknych rzeczy , kilka przepisów ale nie z kolorowych pisemek, choc nie raz z nich korzystam ale później modyfikuje po swojemu, babcinych porad na wszelakie problemy. Mam nadzieję że coś takiego znajdziecie tutaj. Ten blog jest dla Was więc czekam na sugestie czego wy poszukujecie, postaram sie aby żaden komentarz nie pozostał bez odzewu, oczywiście jak mój 2 letni synek pozwoli. Często nie ma możliwości ale zawsze jest czas późnym wieczorem na chwilke zapomnienia i wystukania czegoś na klawiaturze. A może wy się podzielicie jaki Wy moje drogie macie upodobania i sentymenty do malych i dziwnych rzeczy. Czekam na wasze komentarze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz